Hogyan tudok részt venni a programban

Amennyiben kérdése van programunkkal kapcsolatban, várjuk kérdését!
Az alábbi folyamat bemutatja a teljes ügyintézés menetét!
Már az elején elveszett a sorok között? Nem tudja, merre induljon? Tapasztalt és felkészült csapatunk segítséget nyújt a jogi útvesztőkben. Ne várja meg amíg késő lesz! Forduljon hozzánk bizalommal!
Személyes konzultáció
Az ügyfél tájékozódási szándékkal felkeresi irodánkat, ahol információkat kap. Miután megbeszélte a családdal a hallottakat és átgondolta anyagi lehetőségeit, friss tulajdoni lappal visszajön irodánkba, és megkapja a kitöltendő papírokat.
Szükséges eljárások
Amennyiben az előzetes szűrés alapján megfelelőnek tűnik , mint bérlő és az ingatlan is elfogadható, mint fedezet akkor:
- beszerzi a szükséges tartozás kimutatásokat azoktól a pénzintézetektől, szolgáltatóktól, akik az ingatlan tulajdoni lapján be vannak jegyezve jogosultként
- kitölti az ügylethez szükséges nyomtatványokat
- megcsináltatja az ingatlan energetikai tanúsítványát
Dokumentumok, hiánypótlás
Az összes papírral együtt visszajön egy egyeztetett időpontra az irodába, ahol átadja a dokumentumokat munkatársunknak.
Ingatlan felmérés
Társaságunk megrendeli az ingatlan értékbecslését (ezt az ügyfél a helyszínen fizeti ki az értékbecslőnek), valamint a műszaki ellenőrrel is időpontot egyeztet az ingatlan vonatkozásában. Az értékbecslés számainak ismeretében rendezési terv készül, tartalmazva az ingatlan terheinek kifizetési összegét és sorrendjét a vételárból.
Szerződéskötés
Társaságunk időpontot egyeztet az Ügyvédi irodába, ahol szerződést köt az ügyféllel (az ezzel kapcsolatos ügyvédi díj megfizetése az ügyfél kötelessége) az ingatlan megvásárlására. Szerződés kötés történik az ingatlan ügyfél általi vissza bérlésére is ugyanekkor, ugyanitt.
Kapcsolattartás>
A futamidő alatt folyamatosan tartjuk a kapcsolatot a bérlővel, és ellenőrizzük a bérleti díj és a lakáshoz tartozó rezsi költségek megfizetését.